loading...

مرجع رسمی مقالات تخصصی سئو وب سایت

بازدید : 99
چهارشنبه 21 آبان 1399 زمان : 9:50


معرفی فاکتورهای مرتبه بندی گوگل در سطح شیت
همانگونه که در جریان می‌باشید گوگل برای سکو بندی وب سایت ها از 200 فاکتور اصلی در الگوریتم های خویش به کار گیری می نماید ، سئو سايت اکنون قصد داریم در رابطه فاکتورهای جايگاه بندی گوگل در سطح شیت و بهینه سازی برگه کلام کنیم که مسلما مهم‌ترین کارداران در برد seo وب سایت می‌باشند.

11. وجود کلید واژه و کلمه در تگ تیتر شیت
به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در تیتر کاغذ تمرکز ورقه را برای گوگل معلوم و یک سیگنال مثبت چک می گردد.

12. آغاز تیتر کاغذ با کلید واژه و کلمه
بر پایه ی آزمایشات وب سایت Moz ، برچسب عنوانی که با واژه کلیدی آغاز می شود، بهتر از تگ های عنوانی میباشد که با کلید کلمه در انتهای تیتر آغاز می شود.

13. وجود کلید کلمه و واژه در متای توضیحات
گوگل از متای توضیحات تحت عنوان یک سیگنال درجه بندی بصورت بدون واسطه استعمال نمی نماید . با این حالا، توضیحات برگه قادر است بر واحد سنجش کلیک، که یک دلیل جايگاه بندی کلیدی میباشد، تاثیر بگذارد.

14. استعمال از کلمه و واژه کلیدی در تگ H1
H1 یک تگ یک تیتر دوم به حساب آورده می شود ، با دقت به محاسبه های صورت گرفته در آپسئو گوگل همپا با تگ تیتر از تگ H1 نیز تحت عنوان یک سیگنال مربوطه به کار گیری میکند.

15. تکرار کلیدواژه در شیت
یک ترفند نسبتا کهن میگوید “چقدر یک واژه خاص در یک ورقه تکرارشده میباشد” هر چه کلیدواژه در یک شیت بیشتر استعمال شود، بیشتر احتمال دارااست که کاغذ مرتبط با آن واژه باشد. گوگل احتمالا از یک ورژن توسعه یافته TF-IDF به کار گیری می نماید.

اما در تعداد تکرار کلیدواژه احتیاط فرمائید تا تحت عنوان اسپم شناخته نشوید. این آیتم در شماره 18 همین مقاله توضیح بیشتری داراست.

16. ارتفاع محتوا
محتویات با لغات بیشتر می‌تواند گستره وسیعتری را پوشش دهد و در الگوریتم های گوگل احتمالا در مقایسه با مقاله‌ها کوتاهتر، سطحی، ترجیح داده نمی‌شود.

17. فهرست بندی مطالب
به کار گیری از فهرست مطالب می‌تواند به گوگل یاری دهد تا محتوای شیت را فهم نماید.

18. تراکم واژه و کلمه کلیدی
مقدار تکرار یک کلیدواژه به اندازه یک توشه خیلی مهم نیست، ممکن میباشد گوگل از آن برای انتخاب زمینه یک شیت به کارگیری نماید. ولی زیاده روی آن میتواند به seo وبسایت شما جراحت برساند.

19. کلمه ها کلیدی مترادف و رساندن خواسته به در محتوا (LSI)
لغت ها کلیدی LSI به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا مفهوم را از کلمه و واژه هایی که بیشتراز یک معنی دارا هستند (از جمله: کمپانی اپل کمپانی کامپیوتر در مقابل میوه اپل) حضور / عدم وجود LSI احتمالا تحت عنوان یک سیگنال کیفیت محتوا فعالیت می نماید.

20. عبارات کلیدی LSI در تگ تیتر و دیگر تگ های برگه
کلمه ها مترادف و هم معنی همانگونه که در محتوای برگه به گوگل یاری می نماید فهم بیشتری از محتوا با به کار گیری از کلمه ها کلیدی LSI به دست بیاورد به کارگیری از عبارات مترادف در تگ های کاغذ احتمالا به گوگل امداد می نماید میان لغت ها با معانی مشابه به هم فهم و شعور بیشتری از رابطه کاغذ به دست بیاورد این آیتم قادر است تحت عنوان یک سیگنال مربوطه کار نماید.

21. صفحات با پوشش موضوعات خاص
دربین تمرکز یک قضیه و پوشش قضیه در صفحه ها متفاوت با درجه بندی گوگل ارتباطی وجود دارااست. براین اساس، صفحاتی که به هر نحوی مسئله مشخص و معلوم گردیده ای را پوشش می‌دهند قادر است به صورت کسترده در مرتبه بندی تاثیر مثبت بگذارد.

22. سرعت لود HTML برگه
هم در گوگل و هم در بینگ از سرعت لود شیت تحت عنوان یک ادله جايگاه بندی به کار گیری می گردد ، عنکبوت موتور کاوش قادر است با تمرکز بیشتر نسبت با گاز وبسایت مبتنی بر HTML شیت پردازش انجام دهد.

23. سرعت لود ورقه با مرورگر کروم
گوگل از داده های مخاطب در کروم جهت مدیر بهتر در طول لود کاغذ به کار گیری می نماید. براین اساس، آن ها می‌توانند اندازه گیری نمایند که چه‌طور کاغذ به صورت حقیقی و واقعی به یوزرها بارگیری خواهد شد.

24. استعمال از AMP
AMP موقتا یک دلیل جايگاه بندی بدون واسطه در گوگل وجود ندارد ، البته AMP در ورژن تلفن همراه Google Carousel خبر ها یک الزام در مرتبه بندی میباشد.

25. انطباق داده ها شیت با درخواست کاوش گردیده کابر
آیا محتوای برگه مطابقت و همخوانی با داده ها درخواستی کاربری میباشد که کاوش انجام داده میباشد؟ درصورتی که چنین باشد ، این برگه یکی‌از دیگر از فاکتورهای مرتبه بندی برای واژه و کلمه کلیدی خاص را به دست آورده میباشد.

26. الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم مرغ گس خوار به گوگل امداد کرد بالاتر از لغات کلیدی برود و فهم بیشتری از زمینه یک کاغذ داشته باشد.

27. محتوای تکراری
محتوای یکسان در یک وب سایت (حتی مقداری تصحیح گردیده) می‌تواند تاثیر منفی روی بهینه سازی وب سایت داشته باشد.

28. Rel = Canonical
به کار گیری از این برچسب در شرایطی‌که به صحت صورت پذیرد ، بازدارنده از جریمه گوگل بابت محتوای تکراری باطن تارنما گردد.


29. سئو تصویر
تصاویر به موتورهای کاوش سیگنال اصلی دارای ربط بودن محتوا ارسال می نمایند این رابطه از روش اسم فولدر، ALT ، تیتر تصویر انجام می گردد.

30. محتوای بروز رسانی گردیده
الگوریتم گوگل کافئین از مطالب اخیرا منتشر گردیده یا این که آپ دیت گردیده، مخصوصا برای جستجوهای حساس به برهه زمانی استقبال می نماید. با دقت به اهمیت این برهان، گوگل تاریخ پایانی به روز کاغذ برای صفحه ها خاص را نشان می‌دهد.

31. مقدار آپدیت رسانی محتوا
اهمیت بازنویسی و تغییر تحول نیز تحت عنوان یک ادله بروز رسانی کار می نماید. افزودن یا این که حذف مجموع یک بخش از محتوا اساسی خیس از ردوبدل یک سری کلمه و واژه یا این که تصحیح یک خطا میباشد.

32. تاریخچه آپ دیت رسانی ورقه
چنددفعه یک کاغذ در زمان مدت آپ دیت شده‌است؟ روزمره، هفتگی، هر 5 سال؟ فرکانس آپ تو دیت رسانی ورقه نیز نقش مهمی در مرتبه بندی بازی می نماید.

33. کلید کلمه و واژه پر رنگ گردیده
استعمال از کلمه و واژه کلیدی در 100 واژه اولیه ورقه با سکو بندی گوگل دارای ارتباط میباشد .

34. وجود کلید واژه و کلمه در تگهای H2 و H3
وجود واژه کلیدی در عنا وین تحت تیم در قالب H2 یا این که H3 محتوای ورقه یک کدام از دیگر از سیگنال های دارای ربط بودن کاغذ میباشد ، جان مولر از گوگل می‌گوید :

“این تگ های تیتر که در HTML به وضوح مشخص و معلوم میباشند به ما یاری می نمایند تا ساختار برگه را فهم کنیم.”

35. کیفیت لینک و پیوند های خروجی
ما در آپسئو معتقدیم پیوند دادن به تارنما های با اتوریتی بالا و خوش سکو یک سیگنال اعتماد برای گوگل به حساب آورده می شود.

36. مورد لینک و پیوند های خروجی
با اعتنا به الگوریتم هیلو ، گوگل ممکن میباشد از محتوای صفحه های شما تحت عنوان یک سیگنال مربوطه استعمال نماید. از جمله، در شرایطی‌که شما یک برگه ای درباره‌ی خودروهایی دارید که به صفحه ها مرتبط با فیلم لینک و پیوند دارا‌هستند، ممکن میباشد به گوگل بگویید که ورقه شما در رابطه فیلم اتومبیل های خودرویی میباشد ، خیر خویش اتومبیل.

37. فرمان لهجه و املا
گرامر و املای مطلوب یک سیگنال کیفیت اکانت میگردد ، در حالتی که چه Cutts یکسری سال پی درپی پیام های متفاوتی را راجع‌به اینکه آیا این زمینه هم میباشد یا این که خیر حیث داده میباشد.

38. محتوای سندیکال یا این که غیر نسخه برداری
آیا محتوای فوق را خودتان نوشته اید یا این که از مکان یگر برداشته شده‌است؟ در صورتی محتوایی را از یک وبسایت دیگر که ایندکس شده‌است نسخه برداری نموده اید، مانند یک محتوای غیر اسکن درجه بندی نمیشود ، حتی ممکن ست ایندکس نشود.

39. آپ دیت رسانی گوشی
اکثر زمان ها تحت عنوان ” Mobilegeddon ” خوانده می گردد، این آپ دیت رسانی صفحه ها را به صدق برای دستگاه های موبایل seo می نماید.

40. امکان استعمال از گوشی
تارنما هایی که یوزرها گوشی آنان به سادگی می‌توانند از تارنما آنان به کار گیری نمایند ممکن میباشد در “اولی شاخص موبایل” گوگل باشند.

41. محتوای پنهانی در گوشی
محتوای پنهان در دستگاه های موبایل ممکن میباشد در قبال محتوای بی نقص صفحه ها دسکتاپ قابل مشاهده نباشد و این ابدا خوب وجود ندارد.


42. “محتوای تکمیلی” اثر گذار
طبق یک گواهی به دست آمده از راهنمای همگانی جايگاه بندی در گوگل ، محتوای مازاد اثرگذار شاخص کیفیت یک کاغذ (و به همین ترتیب، جايگاه بندی در گوگل ) را بالا می‌برد.

این محتوا مبدل های ارز، ماشین اکانت به حساب آوردن منفعت وام و راهبرد های تعاملی را دربرگیرنده می‌شود.

43. محتوای نهفته گردیده در تب
آیا یوزرها بایستی بر روی زبانه ای مشابه به تب کلیک نمایند تا بتوانند محتواهای درون ورقه را بخوانند؟ در‌حالتی که چنین میباشد، گوگل به این شکل محتوایی را ایندکس نمی نماید.

44. تعداد لینک و پیوند های خروجی
استعمال بیش تر از حد از پیوند خروجی فالو می‌توانند PageRank را کم کند ، که‌این اختلال می‌تواند به مرتبه بندی صفحه ها جراحت برساند.

45. محتوای مولتی مدیا
تصاویر، فیلم ها و دیگر موادسازنده مولتی مدیا ممکن میباشد تحت عنوان یک سیگنال کیفیت محتوا کار نمایند.

46. تعداد لینک و پیوند های داخلی اشاره به یک ورقه
تعداد لینک و پیوند های داخلی که به یک کاغذ اشاره می نمایند ، اهمیت آن کاغذ را نسبت به بقیه صفحه های وب سایت نشان میدهد.

47. کیفیت پیوند های داخلی اشاره به یک کاغذ
پیوند داخلی از صفحه های دارای اعتبار در دامنه فوق اثر قویتری نسبت به صفحه ها با سکو زیر یا این که معدود دامنه های دیگر دارااست.

48. پیوند های شکسته
داشتن بیش تر از حد لینک و پیوند های شکسته در یک ورقه ممکن میباشد نماد ای از یک وبسایت رها گردیده باشد. راهبرد گوگل از پیوند های وخیم گردیده تحت عنوان چک کیفیت شیت به کار گیری می نماید.


49. سطح تلاوت
شکی وجود ندارد که گوگل سطح تلاوت صفحه های اینترنت را برآورد می نماید. به صورت نمونه تلاوت مقاله بوسیله اشخاص بسیار نشان از سطح مبتدی و تازه کار مقاله داراست البته بعضی عقیده دارا‌هستند این طور وجود ندارد.

50. لینک و پیوند های متعلق
پیوند های متعلق احتمالا به سکو بندی جراحت نمی رساند. ولی در‌صورتی‌که شما بیشتراز حد از پیوند های متعلق استعمال فرمائید ، الگوریتم گوگل ممکن میباشد به بقیه سیگنال های کیفی بیشتر اعتنا نماید تا مطمئن گردد که یک وبسایت بی قیمت وجود ندارد.

51. ایرادات HTML / اعتبار W3C
اکثری از مشکلات HTML یا این که اپلیکیشن نویسی اشتباه ممکن میباشد نماد ای از یک وب سایت کیفیت تحت باشد. اکثری از seo امور فکر می‌کنند که یک کاغذ به خیر و خوبی کد گردیده تحت عنوان یک سیگنال کیفیت استعمال می‌شود.

52. اعتبار دامنه
در شرایطی که کلیه چیز برابر باشد ، ورقه ای که در دامنه دارای اعتبار قرار گرفته فراتر از یک برگه در یک دامنه با توان کمتر مرتبه بندی میشود.

53. PageRank کاغذ
خیلی دارای ارتباط وجود ندارد. ولی صفحه های با توان زیاد از صفحه ها سوای داشتن توان برتری دارا‌هستند.

54. ارتفاع URL
از نظر موتورهای کاوش URL های بیش تر از حد طولانی ممکن میباشد درجه پایینی داشته باشند. در واقع، تعدادی تحقیق دراین مورد نشان داده که URL های کوتاه دارنده نتایجی بالاتری در نتیجه ها گوگل می‌باشند.

55. مسیر URL
یک ورقه در حدود برگه اساسی ممکن میباشد اقتدار بیشتری را در مقایسه با صفحاتی که در معماری تارنما نادر رنگ خیس می باشند سکو بندی گردد.

56. ویراستار انسانی
در صورتی‌که چه هیچ وقت تایید نشده میباشد، ولی گوگل حق این انحصاری را دارااست اذن دهد ویرایشگر انسانی بر روی حاصل تاثیر بگذارد.

57. دسته بندی صفحه ها
دسته ای که یک برگه در آن ظواهر میشود یک سیگنال دارای ارتباط میباشد. همینطور برگه ای که در یک دسته بندی میباشد ممکن میباشد در مقایسه با یک کاغذ که پایین یک منزلت غیر دارای ارتباط جای دارد، ارتقاء ربطه داشته باشد.

58. وردپرس برچسب ها
استعمال از تگ سیگنال دارای ارتباط خاص وردپرس میباشد ، صرفا خط مش بهبود بهینه سازی وبسایت دارای ربط کردن یک مقاله از محتوای دیگر، و به صورت خاص یک مجموعه از پست ها به یکدیگر میباشد.”

59. کلید کلمه در URL
یک کدام از دیگر از سیگنال دارای ربط وجود کلیدواژه در URL میباشد ، گوگل به تازگی از این ادله سکو بندی بسیار کوچک مذکور میباشد.

60. URL String
دسته بندی ها در URL string به وسیله Google خوانده می‌شوند و ممکن میباشد یک سیگنال موضوعی برای آنچه درباره‌ی یک شیت میباشد، ارائه گردد.

61. درج منبع
با اشاره به منابع ، مانند مقاله ها پژوهشی، ممکن میباشد آرم ای از کیفیت باشد. راهبرد های کیفیت گوگل ذکر می نماید که در هنگام بازدید از صفحه ها خاص بازرسان می بایست از منابع خویش دیده پوشی نمایند: “این موضوعی میباشد که در آن تخصص و یا این که منابع دارای اعتبار اصلی میباشند …”. با این اکنون، گوگل انکار نموده است که از پیوند های فرنگی تحت عنوان یک سیگنال درجه بندی استعمال می نمایند.

62. لیست های شماره گذاری گردیده
لیست های شماره گذاری گردیده به تجزیه و ارزیابی محتوا برای خوا‌نندگان امداد می نماید تا آن ها را استفاده کننده پسند خیس نماید. احتمالا گوگل موافق میباشد و ممکن میباشد محتوای با شماره گذاری گردیده و اعداد را ترجیح دهد.

63. حق تقدم برگه در Sitemap
حق تقدم یک کاغذ از روش فولدر sitemap.xml می‌تواند روی درجه بندی تاثیر بگذارد.

64. به کار گیری بیش تر از حد از لینک و پیوند های خروجی
برخی از صفحه ها به صفحه ها اکثری رویکرد دارا هستند ، به کارگیری بیشتراز حد لینک و پیوند ، حواس از محتوای اساسی پرت میگردد.

65. تعداد کلمه ها کلیدی دیگر برای سکو بندی
در حالتی‌که کاغذ برای تعدادی کلید واژه و کلمه دیگر جايگاه بندی گردد، ممکن میباشد مدرک از کیفیت را به گوگل نشان دهد.

66. قدمت کاغذ
اگرچه گوگل محتوای جدید را ترجیح می‌دهد ، ولی یک شیت دیرین که به صورت تروتمیز به روزرسانی می‌شود، ممکن میباشد از یک کاغذ جدیدتر برتری داشته باشد.

67. صفحه ارایی مخاطب پسند
با اشاره به راهبرد های کیفیت گوگل صفحه آرایی مخاطب پسند سبب ساخت و ساز صفحه ها کیفیت خوب فراتر و رویت شدن فورا محتوای اساسی گردد.

68. دامنه های بوستان گردیده
آپ دیت رسانی گوگل در ماه دسامبر 2011 نشان می دهد دامنه های بوستان گردیده چشم شدنشان به شدت کم شده میباشد.

69. محتوا اثرگذار
گوگل می‌تواند محتوای کیفیت خوب و اثر گذار را تشخیص دهد.


معرفی فاکتورهای مرتبه بندی گوگل در سطح شیت
همانگونه که در جریان می‌باشید گوگل برای سکو بندی وب سایت ها از 200 فاکتور اصلی در الگوریتم های خویش به کار گیری می نماید ، سئو سايت اکنون قصد داریم در رابطه فاکتورهای جايگاه بندی گوگل در سطح شیت و بهینه سازی برگه کلام کنیم که مسلما مهم‌ترین کارداران در برد seo وب سایت می‌باشند.

11. وجود کلید واژه و کلمه در تگ تیتر شیت
به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در تیتر کاغذ تمرکز ورقه را برای گوگل معلوم و یک سیگنال مثبت چک می گردد.

12. آغاز تیتر کاغذ با کلید واژه و کلمه
بر پایه ی آزمایشات وب سایت Moz ، برچسب عنوانی که با واژه کلیدی آغاز می شود، بهتر از تگ های عنوانی میباشد که با کلید کلمه در انتهای تیتر آغاز می شود.

13. وجود کلید کلمه و واژه در متای توضیحات
گوگل از متای توضیحات تحت عنوان یک سیگنال درجه بندی بصورت بدون واسطه استعمال نمی نماید . با این حالا، توضیحات برگه قادر است بر واحد سنجش کلیک، که یک دلیل جايگاه بندی کلیدی میباشد، تاثیر بگذارد.

14. استعمال از کلمه و واژه کلیدی در تگ H1
H1 یک تگ یک تیتر دوم به حساب آورده می شود ، با دقت به محاسبه های صورت گرفته در آپسئو گوگل همپا با تگ تیتر از تگ H1 نیز تحت عنوان یک سیگنال مربوطه به کار گیری میکند.

15. تکرار کلیدواژه در شیت
یک ترفند نسبتا کهن میگوید “چقدر یک واژه خاص در یک ورقه تکرارشده میباشد” هر چه کلیدواژه در یک شیت بیشتر استعمال شود، بیشتر احتمال دارااست که کاغذ مرتبط با آن واژه باشد. گوگل احتمالا از یک ورژن توسعه یافته TF-IDF به کار گیری می نماید.

اما در تعداد تکرار کلیدواژه احتیاط فرمائید تا تحت عنوان اسپم شناخته نشوید. این آیتم در شماره 18 همین مقاله توضیح بیشتری داراست.

16. ارتفاع محتوا
محتویات با لغات بیشتر می‌تواند گستره وسیعتری را پوشش دهد و در الگوریتم های گوگل احتمالا در مقایسه با مقاله‌ها کوتاهتر، سطحی، ترجیح داده نمی‌شود.

17. فهرست بندی مطالب
به کار گیری از فهرست مطالب می‌تواند به گوگل یاری دهد تا محتوای شیت را فهم نماید.

18. تراکم واژه و کلمه کلیدی
مقدار تکرار یک کلیدواژه به اندازه یک توشه خیلی مهم نیست، ممکن میباشد گوگل از آن برای انتخاب زمینه یک شیت به کارگیری نماید. ولی زیاده روی آن میتواند به seo وبسایت شما جراحت برساند.

19. کلمه ها کلیدی مترادف و رساندن خواسته به در محتوا (LSI)
لغت ها کلیدی LSI به موتورهای کاوش امداد می نمایند تا مفهوم را از کلمه و واژه هایی که بیشتراز یک معنی دارا هستند (از جمله: کمپانی اپل کمپانی کامپیوتر در مقابل میوه اپل) حضور / عدم وجود LSI احتمالا تحت عنوان یک سیگنال کیفیت محتوا فعالیت می نماید.

20. عبارات کلیدی LSI در تگ تیتر و دیگر تگ های برگه
کلمه ها مترادف و هم معنی همانگونه که در محتوای برگه به گوگل یاری می نماید فهم بیشتری از محتوا با به کار گیری از کلمه ها کلیدی LSI به دست بیاورد به کارگیری از عبارات مترادف در تگ های کاغذ احتمالا به گوگل امداد می نماید میان لغت ها با معانی مشابه به هم فهم و شعور بیشتری از رابطه کاغذ به دست بیاورد این آیتم قادر است تحت عنوان یک سیگنال مربوطه کار نماید.

21. صفحات با پوشش موضوعات خاص
دربین تمرکز یک قضیه و پوشش قضیه در صفحه ها متفاوت با درجه بندی گوگل ارتباطی وجود دارااست. براین اساس، صفحاتی که به هر نحوی مسئله مشخص و معلوم گردیده ای را پوشش می‌دهند قادر است به صورت کسترده در مرتبه بندی تاثیر مثبت بگذارد.

22. سرعت لود HTML برگه
هم در گوگل و هم در بینگ از سرعت لود شیت تحت عنوان یک ادله جايگاه بندی به کار گیری می گردد ، عنکبوت موتور کاوش قادر است با تمرکز بیشتر نسبت با گاز وبسایت مبتنی بر HTML شیت پردازش انجام دهد.

23. سرعت لود ورقه با مرورگر کروم
گوگل از داده های مخاطب در کروم جهت مدیر بهتر در طول لود کاغذ به کار گیری می نماید. براین اساس، آن ها می‌توانند اندازه گیری نمایند که چه‌طور کاغذ به صورت حقیقی و واقعی به یوزرها بارگیری خواهد شد.

24. استعمال از AMP
AMP موقتا یک دلیل جايگاه بندی بدون واسطه در گوگل وجود ندارد ، البته AMP در ورژن تلفن همراه Google Carousel خبر ها یک الزام در مرتبه بندی میباشد.

25. انطباق داده ها شیت با درخواست کاوش گردیده کابر
آیا محتوای برگه مطابقت و همخوانی با داده ها درخواستی کاربری میباشد که کاوش انجام داده میباشد؟ درصورتی که چنین باشد ، این برگه یکی‌از دیگر از فاکتورهای مرتبه بندی برای واژه و کلمه کلیدی خاص را به دست آورده میباشد.

26. الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم مرغ گس خوار به گوگل امداد کرد بالاتر از لغات کلیدی برود و فهم بیشتری از زمینه یک کاغذ داشته باشد.

27. محتوای تکراری
محتوای یکسان در یک وب سایت (حتی مقداری تصحیح گردیده) می‌تواند تاثیر منفی روی بهینه سازی وب سایت داشته باشد.

28. Rel = Canonical
به کار گیری از این برچسب در شرایطی‌که به صحت صورت پذیرد ، بازدارنده از جریمه گوگل بابت محتوای تکراری باطن تارنما گردد.


29. سئو تصویر
تصاویر به موتورهای کاوش سیگنال اصلی دارای ربط بودن محتوا ارسال می نمایند این رابطه از روش اسم فولدر، ALT ، تیتر تصویر انجام می گردد.

30. محتوای بروز رسانی گردیده
الگوریتم گوگل کافئین از مطالب اخیرا منتشر گردیده یا این که آپ دیت گردیده، مخصوصا برای جستجوهای حساس به برهه زمانی استقبال می نماید. با دقت به اهمیت این برهان، گوگل تاریخ پایانی به روز کاغذ برای صفحه ها خاص را نشان می‌دهد.

31. مقدار آپدیت رسانی محتوا
اهمیت بازنویسی و تغییر تحول نیز تحت عنوان یک ادله بروز رسانی کار می نماید. افزودن یا این که حذف مجموع یک بخش از محتوا اساسی خیس از ردوبدل یک سری کلمه و واژه یا این که تصحیح یک خطا میباشد.

32. تاریخچه آپ دیت رسانی ورقه
چنددفعه یک کاغذ در زمان مدت آپ دیت شده‌است؟ روزمره، هفتگی، هر 5 سال؟ فرکانس آپ تو دیت رسانی ورقه نیز نقش مهمی در مرتبه بندی بازی می نماید.

33. کلید کلمه و واژه پر رنگ گردیده
استعمال از کلمه و واژه کلیدی در 100 واژه اولیه ورقه با سکو بندی گوگل دارای ارتباط میباشد .

34. وجود کلید واژه و کلمه در تگهای H2 و H3
وجود واژه کلیدی در عنا وین تحت تیم در قالب H2 یا این که H3 محتوای ورقه یک کدام از دیگر از سیگنال های دارای ربط بودن کاغذ میباشد ، جان مولر از گوگل می‌گوید :

“این تگ های تیتر که در HTML به وضوح مشخص و معلوم میباشند به ما یاری می نمایند تا ساختار برگه را فهم کنیم.”

35. کیفیت لینک و پیوند های خروجی
ما در آپسئو معتقدیم پیوند دادن به تارنما های با اتوریتی بالا و خوش سکو یک سیگنال اعتماد برای گوگل به حساب آورده می شود.

36. مورد لینک و پیوند های خروجی
با اعتنا به الگوریتم هیلو ، گوگل ممکن میباشد از محتوای صفحه های شما تحت عنوان یک سیگنال مربوطه استعمال نماید. از جمله، در شرایطی‌که شما یک برگه ای درباره‌ی خودروهایی دارید که به صفحه ها مرتبط با فیلم لینک و پیوند دارا‌هستند، ممکن میباشد به گوگل بگویید که ورقه شما در رابطه فیلم اتومبیل های خودرویی میباشد ، خیر خویش اتومبیل.

37. فرمان لهجه و املا
گرامر و املای مطلوب یک سیگنال کیفیت اکانت میگردد ، در حالتی که چه Cutts یکسری سال پی درپی پیام های متفاوتی را راجع‌به اینکه آیا این زمینه هم میباشد یا این که خیر حیث داده میباشد.

38. محتوای سندیکال یا این که غیر نسخه برداری
آیا محتوای فوق را خودتان نوشته اید یا این که از مکان یگر برداشته شده‌است؟ در صورتی محتوایی را از یک وبسایت دیگر که ایندکس شده‌است نسخه برداری نموده اید، مانند یک محتوای غیر اسکن درجه بندی نمیشود ، حتی ممکن ست ایندکس نشود.

39. آپ دیت رسانی گوشی
اکثر زمان ها تحت عنوان ” Mobilegeddon ” خوانده می گردد، این آپ دیت رسانی صفحه ها را به صدق برای دستگاه های موبایل seo می نماید.

40. امکان استعمال از گوشی
تارنما هایی که یوزرها گوشی آنان به سادگی می‌توانند از تارنما آنان به کار گیری نمایند ممکن میباشد در “اولی شاخص موبایل” گوگل باشند.

41. محتوای پنهانی در گوشی
محتوای پنهان در دستگاه های موبایل ممکن میباشد در قبال محتوای بی نقص صفحه ها دسکتاپ قابل مشاهده نباشد و این ابدا خوب وجود ندارد.


42. “محتوای تکمیلی” اثر گذار
طبق یک گواهی به دست آمده از راهنمای همگانی جايگاه بندی در گوگل ، محتوای مازاد اثرگذار شاخص کیفیت یک کاغذ (و به همین ترتیب، جايگاه بندی در گوگل ) را بالا می‌برد.

این محتوا مبدل های ارز، ماشین اکانت به حساب آوردن منفعت وام و راهبرد های تعاملی را دربرگیرنده می‌شود.

43. محتوای نهفته گردیده در تب
آیا یوزرها بایستی بر روی زبانه ای مشابه به تب کلیک نمایند تا بتوانند محتواهای درون ورقه را بخوانند؟ در‌حالتی که چنین میباشد، گوگل به این شکل محتوایی را ایندکس نمی نماید.

44. تعداد لینک و پیوند های خروجی
استعمال بیش تر از حد از پیوند خروجی فالو می‌توانند PageRank را کم کند ، که‌این اختلال می‌تواند به مرتبه بندی صفحه ها جراحت برساند.

45. محتوای مولتی مدیا
تصاویر، فیلم ها و دیگر موادسازنده مولتی مدیا ممکن میباشد تحت عنوان یک سیگنال کیفیت محتوا کار نمایند.

46. تعداد لینک و پیوند های داخلی اشاره به یک ورقه
تعداد لینک و پیوند های داخلی که به یک کاغذ اشاره می نمایند ، اهمیت آن کاغذ را نسبت به بقیه صفحه های وب سایت نشان میدهد.

47. کیفیت پیوند های داخلی اشاره به یک کاغذ
پیوند داخلی از صفحه های دارای اعتبار در دامنه فوق اثر قویتری نسبت به صفحه ها با سکو زیر یا این که معدود دامنه های دیگر دارااست.

48. پیوند های شکسته
داشتن بیش تر از حد لینک و پیوند های شکسته در یک ورقه ممکن میباشد نماد ای از یک وبسایت رها گردیده باشد. راهبرد گوگل از پیوند های وخیم گردیده تحت عنوان چک کیفیت شیت به کار گیری می نماید.


49. سطح تلاوت
شکی وجود ندارد که گوگل سطح تلاوت صفحه های اینترنت را برآورد می نماید. به صورت نمونه تلاوت مقاله بوسیله اشخاص بسیار نشان از سطح مبتدی و تازه کار مقاله داراست البته بعضی عقیده دارا‌هستند این طور وجود ندارد.

50. لینک و پیوند های متعلق
پیوند های متعلق احتمالا به سکو بندی جراحت نمی رساند. ولی در‌صورتی‌که شما بیشتراز حد از پیوند های متعلق استعمال فرمائید ، الگوریتم گوگل ممکن میباشد به بقیه سیگنال های کیفی بیشتر اعتنا نماید تا مطمئن گردد که یک وبسایت بی قیمت وجود ندارد.

51. ایرادات HTML / اعتبار W3C
اکثری از مشکلات HTML یا این که اپلیکیشن نویسی اشتباه ممکن میباشد نماد ای از یک وب سایت کیفیت تحت باشد. اکثری از seo امور فکر می‌کنند که یک کاغذ به خیر و خوبی کد گردیده تحت عنوان یک سیگنال کیفیت استعمال می‌شود.

52. اعتبار دامنه
در شرایطی که کلیه چیز برابر باشد ، ورقه ای که در دامنه دارای اعتبار قرار گرفته فراتر از یک برگه در یک دامنه با توان کمتر مرتبه بندی میشود.

53. PageRank کاغذ
خیلی دارای ارتباط وجود ندارد. ولی صفحه های با توان زیاد از صفحه ها سوای داشتن توان برتری دارا‌هستند.

54. ارتفاع URL
از نظر موتورهای کاوش URL های بیش تر از حد طولانی ممکن میباشد درجه پایینی داشته باشند. در واقع، تعدادی تحقیق دراین مورد نشان داده که URL های کوتاه دارنده نتایجی بالاتری در نتیجه ها گوگل می‌باشند.

55. مسیر URL
یک ورقه در حدود برگه اساسی ممکن میباشد اقتدار بیشتری را در مقایسه با صفحاتی که در معماری تارنما نادر رنگ خیس می باشند سکو بندی گردد.

56. ویراستار انسانی
در صورتی‌که چه هیچ وقت تایید نشده میباشد، ولی گوگل حق این انحصاری را دارااست اذن دهد ویرایشگر انسانی بر روی حاصل تاثیر بگذارد.

57. دسته بندی صفحه ها
دسته ای که یک برگه در آن ظواهر میشود یک سیگنال دارای ارتباط میباشد. همینطور برگه ای که در یک دسته بندی میباشد ممکن میباشد در مقایسه با یک کاغذ که پایین یک منزلت غیر دارای ارتباط جای دارد، ارتقاء ربطه داشته باشد.

58. وردپرس برچسب ها
استعمال از تگ سیگنال دارای ارتباط خاص وردپرس میباشد ، صرفا خط مش بهبود بهینه سازی وبسایت دارای ربط کردن یک مقاله از محتوای دیگر، و به صورت خاص یک مجموعه از پست ها به یکدیگر میباشد.”

59. کلید کلمه در URL
یک کدام از دیگر از سیگنال دارای ربط وجود کلیدواژه در URL میباشد ، گوگل به تازگی از این ادله سکو بندی بسیار کوچک مذکور میباشد.

60. URL String
دسته بندی ها در URL string به وسیله Google خوانده می‌شوند و ممکن میباشد یک سیگنال موضوعی برای آنچه درباره‌ی یک شیت میباشد، ارائه گردد.

61. درج منبع
با اشاره به منابع ، مانند مقاله ها پژوهشی، ممکن میباشد آرم ای از کیفیت باشد. راهبرد های کیفیت گوگل ذکر می نماید که در هنگام بازدید از صفحه ها خاص بازرسان می بایست از منابع خویش دیده پوشی نمایند: “این موضوعی میباشد که در آن تخصص و یا این که منابع دارای اعتبار اصلی میباشند …”. با این اکنون، گوگل انکار نموده است که از پیوند های فرنگی تحت عنوان یک سیگنال درجه بندی استعمال می نمایند.

62. لیست های شماره گذاری گردیده
لیست های شماره گذاری گردیده به تجزیه و ارزیابی محتوا برای خوا‌نندگان امداد می نماید تا آن ها را استفاده کننده پسند خیس نماید. احتمالا گوگل موافق میباشد و ممکن میباشد محتوای با شماره گذاری گردیده و اعداد را ترجیح دهد.

63. حق تقدم برگه در Sitemap
حق تقدم یک کاغذ از روش فولدر sitemap.xml می‌تواند روی درجه بندی تاثیر بگذارد.

64. به کار گیری بیش تر از حد از لینک و پیوند های خروجی
برخی از صفحه ها به صفحه ها اکثری رویکرد دارا هستند ، به کارگیری بیشتراز حد لینک و پیوند ، حواس از محتوای اساسی پرت میگردد.

65. تعداد کلمه ها کلیدی دیگر برای سکو بندی
در حالتی‌که کاغذ برای تعدادی کلید واژه و کلمه دیگر جايگاه بندی گردد، ممکن میباشد مدرک از کیفیت را به گوگل نشان دهد.

66. قدمت کاغذ
اگرچه گوگل محتوای جدید را ترجیح می‌دهد ، ولی یک شیت دیرین که به صورت تروتمیز به روزرسانی می‌شود، ممکن میباشد از یک کاغذ جدیدتر برتری داشته باشد.

67. صفحه ارایی مخاطب پسند
با اشاره به راهبرد های کیفیت گوگل صفحه آرایی مخاطب پسند سبب ساخت و ساز صفحه ها کیفیت خوب فراتر و رویت شدن فورا محتوای اساسی گردد.

68. دامنه های بوستان گردیده
آپ دیت رسانی گوگل در ماه دسامبر 2011 نشان می دهد دامنه های بوستان گردیده چشم شدنشان به شدت کم شده میباشد.

69. محتوا اثرگذار
گوگل می‌تواند محتوای کیفیت خوب و اثر گذار را تشخیص دهد.

برچسب ها سئو سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 275
  • بازدید کلی : 6578
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه