loading...

مرجع رسمی مقالات تخصصی سئو وب سایت

بازدید : 143
شنبه 1 آذر 1399 زمان : 15:25


احتمالا تحت عنوان یک بازاریاب محتوا مایل می‌باشید تا یوزرها از مجموع جنبه‌های محتوای شما راضی باشند. سئو سايت انکرتکست‌ها نیز یکی‌از جنبه‌های اساسی محتوا می باشند. هنگامی یوزرها بر روی لینکی در متن شما کلیک می‌نمایند در واقع وقت و انرژی خویش را صرف وبسایت شما می‌نمایند. نوع لینک و پیوند‌های باطن متنی که در محتوای خویش به عمل می برید بر تصمیمات یوزرها تاثیرگذار میباشد. اینکه کجا و چطور از این نوع پیوند به کارگیری نمایید انتخاب می‌نماید که آیا یوزرها از کاغذ‌ای که آن‌ها‌را به آنجا پیامبر‌اید راضی میباشند یا این که نه.

همینطور موتورهای کاوش هم به لینک و پیوند‌های انکر تکست1 دقت می‌نمایند تا بتوانند محتوای شما‌را ایندکس کرده و به آن مرتبه دهند. برای اینکه شایسته ترین سود از به کار گیری پیوند‌های باطن متنی به دست آید کارشناسان seo گونه های متفاوت پیوند‌های متنی را آنالیز کرده‌اند. حتی بعضا از آنان تاثیر استایل متن به عمل رفته را نیز آزمون کرده‌اند.

ما در‌این نوشته ی علمی به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید که چه‌گونه به صورتی موءثر از لینک و پیوند‌های داخل متنی به کارگیری فرمائید. همینطور تعداد متعددی نمونه را هم برای شما فراهم کرده‌ایم.

انکر تکست چه است؟
انکر تکست، در واقع واژه یا این که عبارت دارنده لینکی میباشد که مخاطب با کلیک بر روی آن وارد برگه جدیدی شود. کلیک بر روی این لینک و پیوند میتواند سبب به گشوده شدن یک برگه یا این که پوشه خواهد شد. به لینک و پیوند داخل متنی انکر تکست یا این که متن پیوند‌دار هم گفته می‌گردد. در تصویر پایین مثال‌ای از یک انکر تکست را مشاهده می کنیم:

احتمالا به دفعات متعددی متن‌های آبی قابل کلیک را چشم‌اید که گهگاه هم یک خط ذیل آن کشیده شده‌است.

چرا لینک و پیوند داخل متنی اصلی میباشد؟
لینک و پیوند داخل متنی هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها اساسی میباشد چون اطلاعاتی در باب مطلبی که به آن پیوند داده شده‌است را اکران میدهد.

پیوند داخل متنی به موتورهای کاوش اطلاع میدهد که شیت مقصد در خصوص چه می‌باشد تا آن ها بتوانند آن را ایندکس کرده و به آن سکو دهند. اما موتورهای کاوش امروزه برای ادراک قضیه برگه‌ای که به آن پیوند داده گردیده تنها به پیوند‌های انکرتکست نگاه نمیکنند بلکه به مسئله متنی که انکر تکست در آن قرار داده گردیده یعنی عبارات حریم آن هم اعتنا می‌نمایند.

به کارگیری هوشمندانه از پیوند‌های داخل متنی میتواند متن را برای یوزرها خواناتر نماید که در فیض بر سکو وب سایت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. لینک و پیوند‌های داخل متنی به یوزرها امداد می‌نمایند تا بدانند چه چیزی منتظر آن‌هاست بدین ترتیب به تصمیم‌گیری آنها امداد خواهد کرد. همینطور زمانی که یوزرها نگاهی اجمالی به وب سایت شما می‌اندازند توجهشان به لینک و پیوند‌های باطن متنی جلب گردد.

حتی در صورتیکه کابران بر روی آنان کلیک نکنند این پیوند‌ها می توانند به طور نامحسوس به خواننده القا نمایند که‌این واژه و کلمه یا این که عبارت به وسیله برگه‌ای دیگری پشتیبانی می شود و در واقع داده ها بیشتری در آن لینک و پیوند وجود دارااست.

۵ طرز عالی برای استعمال از انکرتکست‌ها
اکثری از مولف‌ها و بازاریابان محتوایی2 هنگام به کارگیری از پیوند‌های داخل متنی عملکرد می‌نمایند عمل دیگرافراد را تقلید نمایند. همینطور بعضی از کمپانی‌هایی که فعالیت بهینه سازی انجام میدهند ممکن میباشد از پیوند‌های داخل متنی به شیوه خاص خویش استعمال نمایند تا ترافیک ارگانیک3 خویش را بیشتر نمایند. البته شما مطلقا موارد ذیل را مد لحاظ داشته باشید:

۱. افسانه‌های علم seo را اعتقاد نکنید!
زمانی که کارشناسان seo در اکنون جستجوی شیوه‌های نو‌ برای بالا بردن جايگاه وبسایت خویش می‌باشند ممکن میباشد به نکاتی برسند که در غایت مانند یک افسانه اشاعه پیدا می‌نمایند. دو افسانه رایج در خصوص پیوند‌های داخل متنی درباره با به کار گیری از لغت ها کلیدی صورت گرفته میباشد:

افسانه نخستین. مدام بایستی از لغات کلیدی برای ایجاد انکرتکست‌ها بهره مند شد

ولی طرز صحیح عمل: به مکان تغییر تحول متن به شکلی تصنعی، طبیعی تایپ کردن را سرلوحه عمل خویش قرار دهید و از عبارات توصیفی (کلماتی که نشان میدهند شیت‌ای که به آن پیوند داده گردیده در چه موردی میباشد) استعمال فرمائید. کوشش نکنید به صورتی تصنعی و مصنوعی دقیقا از لغت ها کلیدی مد حیث خویش به کارگیری فرمایید.

موتورهای کاوش برای انتخاب مسئله شیت‌ای که به آن پیوند داده گردیده،‌ علاوه بر پیوند‌های باطن متنی که به آن ورقه ارجاع داده‌اند به قضیه آن ورقه‌ای که پیوند باطن متنی در آن جای‌دارد و همینطور کلمات کناری آن پیوند‌ها نیز نگاه می‌نمایند. حتی الگوریتم پنگوئن گوگل به کارگیری تصنعی و مصنوعی از اینگونه پیوند‌های باطن متنی را جریمه می‌نماید. (یعنی استعمال زیاد از یک کلمه و واژه کلیدی خاص برای لینک و پیوند به یک کاغذ دیگر)

افسانه دوم. می بایست از اشکال متفاوت انکرتکست‌ها استعمال فرمایید

ولی طرز صحیح فعالیت: به فعالیت بردن گونه های متفاوت لینک و پیوند‌های باطن متنی نباید از وضعیت طبیعی بیرون گردد و تصنعی و مصنوعی باشد.

به کار گیری از لینک و پیوند‌های باطن متنی به نحوه‌های متفاوت بهتر میباشد که به طور طبیعی باشد خیر مصنوعی. در حین سال ها قبل کارشناسان سئو وبسایت گونه های مختلفی از پیوند‌های داخل متنی را شناسایی و اسم‌گذاری کرده‌اند (متنی که دربرگیرنده اسم مارک میباشد. متنی که دقیقا کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ شماست. متنی که تا حدی مشابه به واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ شماست و…). ولی در صورتیکه تاکتیک‌های پیوند ‌سازی شما خوب فعالیت می‌نمایند نیازی وجود ندارد نگران این قضیه باشید. بهتر میباشد به مکان این عمل بر روی ارتقا بها محتوای خویش سرمایه‌گذاری نمایید.

۲. از کلمه و واژه‌های توصیفی به کارگیری نمائید
به کارگیری از کلمه‌های توصیفی می تواند سبب ساز صرفه‌جویی در طی یوزرها وب سایت شما گردد و به آنان یاری دهد تا به صورت بهتری با متن شما تعامل داشته باشند.

نمونه نخستین:

در‌صورتی‌که هیچ توضیحی در زمینه‌ی شیت‌ای که میخواهید به آن لینک و پیوند دهید ارائه نکنید و صرفا با کلماتی مثل “بیشتر بخوانید” به شیت دیگری ارجاع دهید مخاطب ناچار میباشد مقداری مدت و انرژی بگذارد تا متوجه گردد که چه چیزی در انتظارش میباشد.

طریق صحیح فعالیت بدین شکل میباشد:

بیشتر بخوانید: با ارتقاء سرعت وبسایت خویش نرخ تبدیل4 را ارتقا دهید

نمونه دوم:

هنگام اشاره به آمارها و حقایق از لینک و پیوند‌های باطن متنی به کار گیری نمائید تا خواننده بداند این آمار در مکان دیگری تایید شده‌است و وی قادر است هر وقت خواست آن‌ها‌را ببنید.

نوشته‌ی علمی‌های دارای ربط:
راهنمای جامع تایپ کردن مقاله‌ها وب سایت – بخش دوم

راهنمای جامع تایپ کردن مقاله ها وب سایت – نصیب اولیه

TF-IDF تکنیکی توسعه یافته برای سئوی داخلی وبسایت

مثال:

” به رقبای خویش نگاه نمائید و ملاحظه کنید آنها چه کاری انجام می دهند. آنها چه مزیتی دارا‌هستند؟ آیا موردی میباشد که رقیبان دیگر کمتر از آن به کارگیری می‌نمایند البته شما حدس می‌زنید مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد؟ اینک تنها ۵ درصد از میزان دارایی ساخت محتوا صرف ساخت‌و‌ساز پادکست5 می گردد. آیا این فرصتی برای رویش کسب‌وکار شما وجود ندارد؟ “

نمونه سوم:

عبارات و عباراتی را پیوند‌دار نمائید که رغبت دارید یوزرها داده ها بیشتری راجع‌به آن کسب نمایند. مانند وقتی که در حمایت از یک عامل به یک نوشته‌علمی ارجاع می‌دهید.

مثال:

ماجرا‌گویی6 نقش بسیار مهمی در بازاریابی داراست. ماجرا گویی حتی‌در تجارت الکترونیک نیز نقش مهمی ایفا می‌نماید.

نمونه چهارم:

زمانی که قصد دارید خوانند‌گان را به یک مبادرت به فعالیت دعوت7 فرمایید. کارایی فرمائید در این‌حالت مجموع یک عبارت را لینک و پیوند‌دار نمایید.

مثال:

با به کار گیری از این خدمت می توانید وب سایت خویش را نظارت فرمائید. هم‌فعلا درین خدمت به طور مجانی تثبیت‌اسم نمایید.

مثال دیگر:

برای داشتن یک محتوای باکیفیت بایستی استراتژی محتوا داشته باشید. درحال حاضر قالب مهیا استراتژی محتوا را به طور بدون پول دانلود فرمائید.

نمونه پنجم:

برای اشاره به یک سازمان یا این که تارنما می توانید به آسانی از اسم آن استعمال نمایید.

مثال:

برای ارتقای سطح علم خویش در کلاس‌های آکادمی دوسنت کمپانی فرمائید.

البته در صورتی میخواهید به مکان کاغذ مهم وبسایت به یک نوشته‌ی علمی از آن تارنما لینک و پیوند دهید در شکل قابلیت آن نوشته ی علمی و تیتر را به طور پیوند داخل متنی قرار دهید.

مثال:

گوگل پیوند‌های معمولی را ترجیح میدهد.

۳. یوزرها خویش را غافلگیر نکنید!
مطمئن گردید کلمه‌ای که دارنده لینک و پیوند میباشد با کاغذ‌ای که به آن ارجاع می‌دهید تناسب داراست.

نمونه:

در حالتی که به پژوهش ها بازار عشق‌مند می باشید وبسایت‌هایی برای پژوهش ها بازار وجود دارا هستند.

در‌این نمونه مخاطب به راحتی و وضوح متوجه می شود که‌این لینک و پیوند به معرفی وبسایت‌هایی در خصوص پژوهش ها بازار ختم شود.

البته گه گاه وب سایت‌ها به یک PDF یا این که گزارش پیوند می دهند و آن فولدر یا این که گزارش نیاز به پرداخت یا این که تثبیت‌اسم دارااست در حالی که پیش از این به آن اشاره‌ای نکرده‌اند. به فعالیت بردن پیوند‌های داخل متنی به‌این نحوه تجربه کاربری خیر و خوبی را ساخت نمی‌نماید. درین مواقع بهتر میباشد در خویش پیوند یا این که بیرون از آن به‌این مورد اشاره فرمائید تا استفاده کننده غافلگیر نشود. مشتری بایستی دقیقا بداند که چه چیزی در شیت تازه رخداد خواهد زمین‌خورد. برای مثال به مکان عبارت تماس با ما که به برگه آدرس اینترنتی ختم گردد می توانید از عبارت ارسال آدرس اینترنتی به ما به کار گیری نمائید.

۴. ارتفاع قابل قبولی برای پیوند‌های داخل متنی تعیین نمائید
ارتفاع مطلوب برای پیوند‌های باطن متنی بستگی به مطلبی داراست که میخواهید به آن پیوند دهید. هنگام انتخاب ارتفاع انکرتکست از خویش بپرسید که‌این ترازو ارتفاع تجربه کاربری را بهبود بخشیده یا این که آن را مختل می‌نماید؟

نمونه از ارتفاع زیاد غیر ضروری:

برای نرم‌افزار‌ریزی و انتخاب استراتژی از راهنمای جامع seo استعمال نمایید.

ارتفاع مطلوب:

برای نرم افزار‌ریزی و گزینش استراتژی از راهنمای جامع seo استعمال نمایید.

۵. انکرتکست‌ها را پر رنگ نمایید
مطمئن گردید که یوزرها به راحتی می توانند لینک و پیوند‌ها را در متن تشخیص دهند. خط آبی‌رنگ ذیل متن که رایج هم است مورد قابل قبولی میباشد ولی امروزه وبسایت‌های متفاوت از طریق‌های متفاوتی برای این عمل به کار گیری می‌نمایند.

یکسری نمونه:

اکثر اوقات وبسایت‌ها از رنگ‌های خاص خویش در پباده سازی استعمال می‌نمایند. زمانی که لینکی به محتوای خویش اضافه میکنید معمولا به طور پیشفرض‌ از استایل خاصی استعمال می گردد. گهگاه شاید نیاز باشد تا تنظیماتی در کدهای خویش اعمال نمائید یا این که از کدهای HTML به کار گیری نمائید تا رنگ‌ها و استایل را تغییر و تحول دهید.

کد HTML پیوند‌های انکرتکست به چه شکل میباشد؟
خویش را مکان کاربرانی قرار دهید که برای اولی توشه از وبسایت شما بازدید می‌نمایند

هنگام ایجاد محتوا نکات بسیار مهمی وجود دارا هستند که می بایست به آن ها دقت فرمائید. لینک و پیوند‌های انکرتکست نیز یک کدام از نکات بسیار اصلی میباشد. فریب افسانه‌ها را نخورید و کوشش نکنید برای جلب دقت موتورهای کاوش لینک و پیوند‌های باطن متنی را از موقعیت طبیعی بیرون فرمائید. بهتر میباشد مسیر طبیعی را طی نمایید و صرفا کاری فرمائید که‌این لینک و پیوند‌ها برای یوزرها موءثر باشند. این عمل را با ذهنیت آنان انجام دهید و خویش را مکان کاربرانی قرار دهید که برای او‌لین توشه از وبسایت شما بازدید می‌نمایند. با این نحوه میتوانید شایسته ترین نتیجه ها را کسب کرده، محتوای خویش را بهبود داد و دیگرافراد را از آن باخبر فرمایید.


احتمالا تحت عنوان یک بازاریاب محتوا مایل می‌باشید تا یوزرها از مجموع جنبه‌های محتوای شما راضی باشند. سئو سايت انکرتکست‌ها نیز یکی‌از جنبه‌های اساسی محتوا می باشند. هنگامی یوزرها بر روی لینکی در متن شما کلیک می‌نمایند در واقع وقت و انرژی خویش را صرف وبسایت شما می‌نمایند. نوع لینک و پیوند‌های باطن متنی که در محتوای خویش به عمل می برید بر تصمیمات یوزرها تاثیرگذار میباشد. اینکه کجا و چطور از این نوع پیوند به کارگیری نمایید انتخاب می‌نماید که آیا یوزرها از کاغذ‌ای که آن‌ها‌را به آنجا پیامبر‌اید راضی میباشند یا این که نه.

همینطور موتورهای کاوش هم به لینک و پیوند‌های انکر تکست1 دقت می‌نمایند تا بتوانند محتوای شما‌را ایندکس کرده و به آن مرتبه دهند. برای اینکه شایسته ترین سود از به کار گیری پیوند‌های باطن متنی به دست آید کارشناسان seo گونه های متفاوت پیوند‌های متنی را آنالیز کرده‌اند. حتی بعضا از آنان تاثیر استایل متن به عمل رفته را نیز آزمون کرده‌اند.

ما در‌این نوشته ی علمی به شما یادگرفتن خوا هیم بخشید که چه‌گونه به صورتی موءثر از لینک و پیوند‌های داخل متنی به کارگیری فرمائید. همینطور تعداد متعددی نمونه را هم برای شما فراهم کرده‌ایم.

انکر تکست چه است؟
انکر تکست، در واقع واژه یا این که عبارت دارنده لینکی میباشد که مخاطب با کلیک بر روی آن وارد برگه جدیدی شود. کلیک بر روی این لینک و پیوند میتواند سبب به گشوده شدن یک برگه یا این که پوشه خواهد شد. به لینک و پیوند داخل متنی انکر تکست یا این که متن پیوند‌دار هم گفته می‌گردد. در تصویر پایین مثال‌ای از یک انکر تکست را مشاهده می کنیم:

احتمالا به دفعات متعددی متن‌های آبی قابل کلیک را چشم‌اید که گهگاه هم یک خط ذیل آن کشیده شده‌است.

چرا لینک و پیوند داخل متنی اصلی میباشد؟
لینک و پیوند داخل متنی هم برای موتورهای کاوش و هم برای یوزرها اساسی میباشد چون اطلاعاتی در باب مطلبی که به آن پیوند داده شده‌است را اکران میدهد.

پیوند داخل متنی به موتورهای کاوش اطلاع میدهد که شیت مقصد در خصوص چه می‌باشد تا آن ها بتوانند آن را ایندکس کرده و به آن سکو دهند. اما موتورهای کاوش امروزه برای ادراک قضیه برگه‌ای که به آن پیوند داده گردیده تنها به پیوند‌های انکرتکست نگاه نمیکنند بلکه به مسئله متنی که انکر تکست در آن قرار داده گردیده یعنی عبارات حریم آن هم اعتنا می‌نمایند.

به کارگیری هوشمندانه از پیوند‌های داخل متنی میتواند متن را برای یوزرها خواناتر نماید که در فیض بر سکو وب سایت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. لینک و پیوند‌های داخل متنی به یوزرها امداد می‌نمایند تا بدانند چه چیزی منتظر آن‌هاست بدین ترتیب به تصمیم‌گیری آنها امداد خواهد کرد. همینطور زمانی که یوزرها نگاهی اجمالی به وب سایت شما می‌اندازند توجهشان به لینک و پیوند‌های باطن متنی جلب گردد.

حتی در صورتیکه کابران بر روی آنان کلیک نکنند این پیوند‌ها می توانند به طور نامحسوس به خواننده القا نمایند که‌این واژه و کلمه یا این که عبارت به وسیله برگه‌ای دیگری پشتیبانی می شود و در واقع داده ها بیشتری در آن لینک و پیوند وجود دارااست.

۵ طرز عالی برای استعمال از انکرتکست‌ها
اکثری از مولف‌ها و بازاریابان محتوایی2 هنگام به کارگیری از پیوند‌های داخل متنی عملکرد می‌نمایند عمل دیگرافراد را تقلید نمایند. همینطور بعضی از کمپانی‌هایی که فعالیت بهینه سازی انجام میدهند ممکن میباشد از پیوند‌های داخل متنی به شیوه خاص خویش استعمال نمایند تا ترافیک ارگانیک3 خویش را بیشتر نمایند. البته شما مطلقا موارد ذیل را مد لحاظ داشته باشید:

۱. افسانه‌های علم seo را اعتقاد نکنید!
زمانی که کارشناسان seo در اکنون جستجوی شیوه‌های نو‌ برای بالا بردن جايگاه وبسایت خویش می‌باشند ممکن میباشد به نکاتی برسند که در غایت مانند یک افسانه اشاعه پیدا می‌نمایند. دو افسانه رایج در خصوص پیوند‌های داخل متنی درباره با به کار گیری از لغت ها کلیدی صورت گرفته میباشد:

افسانه نخستین. مدام بایستی از لغات کلیدی برای ایجاد انکرتکست‌ها بهره مند شد

ولی طرز صحیح عمل: به مکان تغییر تحول متن به شکلی تصنعی، طبیعی تایپ کردن را سرلوحه عمل خویش قرار دهید و از عبارات توصیفی (کلماتی که نشان میدهند شیت‌ای که به آن پیوند داده گردیده در چه موردی میباشد) استعمال فرمائید. کوشش نکنید به صورتی تصنعی و مصنوعی دقیقا از لغت ها کلیدی مد حیث خویش به کارگیری فرمایید.

موتورهای کاوش برای انتخاب مسئله شیت‌ای که به آن پیوند داده گردیده،‌ علاوه بر پیوند‌های باطن متنی که به آن ورقه ارجاع داده‌اند به قضیه آن ورقه‌ای که پیوند باطن متنی در آن جای‌دارد و همینطور کلمات کناری آن پیوند‌ها نیز نگاه می‌نمایند. حتی الگوریتم پنگوئن گوگل به کارگیری تصنعی و مصنوعی از اینگونه پیوند‌های باطن متنی را جریمه می‌نماید. (یعنی استعمال زیاد از یک کلمه و واژه کلیدی خاص برای لینک و پیوند به یک کاغذ دیگر)

افسانه دوم. می بایست از اشکال متفاوت انکرتکست‌ها استعمال فرمایید

ولی طرز صحیح فعالیت: به فعالیت بردن گونه های متفاوت لینک و پیوند‌های باطن متنی نباید از وضعیت طبیعی بیرون گردد و تصنعی و مصنوعی باشد.

به کار گیری از لینک و پیوند‌های باطن متنی به نحوه‌های متفاوت بهتر میباشد که به طور طبیعی باشد خیر مصنوعی. در حین سال ها قبل کارشناسان سئو وبسایت گونه های مختلفی از پیوند‌های داخل متنی را شناسایی و اسم‌گذاری کرده‌اند (متنی که دربرگیرنده اسم مارک میباشد. متنی که دقیقا کلمه و واژه کلیدی مد لحاظ شماست. متنی که تا حدی مشابه به واژه و کلمه کلیدی مد لحاظ شماست و…). ولی در صورتیکه تاکتیک‌های پیوند ‌سازی شما خوب فعالیت می‌نمایند نیازی وجود ندارد نگران این قضیه باشید. بهتر میباشد به مکان این عمل بر روی ارتقا بها محتوای خویش سرمایه‌گذاری نمایید.

۲. از کلمه و واژه‌های توصیفی به کارگیری نمائید
به کارگیری از کلمه‌های توصیفی می تواند سبب ساز صرفه‌جویی در طی یوزرها وب سایت شما گردد و به آنان یاری دهد تا به صورت بهتری با متن شما تعامل داشته باشند.

نمونه نخستین:

در‌صورتی‌که هیچ توضیحی در زمینه‌ی شیت‌ای که میخواهید به آن لینک و پیوند دهید ارائه نکنید و صرفا با کلماتی مثل “بیشتر بخوانید” به شیت دیگری ارجاع دهید مخاطب ناچار میباشد مقداری مدت و انرژی بگذارد تا متوجه گردد که چه چیزی در انتظارش میباشد.

طریق صحیح فعالیت بدین شکل میباشد:

بیشتر بخوانید: با ارتقاء سرعت وبسایت خویش نرخ تبدیل4 را ارتقا دهید

نمونه دوم:

هنگام اشاره به آمارها و حقایق از لینک و پیوند‌های باطن متنی به کار گیری نمائید تا خواننده بداند این آمار در مکان دیگری تایید شده‌است و وی قادر است هر وقت خواست آن‌ها‌را ببنید.

نوشته‌ی علمی‌های دارای ربط:
راهنمای جامع تایپ کردن مقاله‌ها وب سایت – بخش دوم

راهنمای جامع تایپ کردن مقاله ها وب سایت – نصیب اولیه

TF-IDF تکنیکی توسعه یافته برای سئوی داخلی وبسایت

مثال:

” به رقبای خویش نگاه نمائید و ملاحظه کنید آنها چه کاری انجام می دهند. آنها چه مزیتی دارا‌هستند؟ آیا موردی میباشد که رقیبان دیگر کمتر از آن به کارگیری می‌نمایند البته شما حدس می‌زنید مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد؟ اینک تنها ۵ درصد از میزان دارایی ساخت محتوا صرف ساخت‌و‌ساز پادکست5 می گردد. آیا این فرصتی برای رویش کسب‌وکار شما وجود ندارد؟ “

نمونه سوم:

عبارات و عباراتی را پیوند‌دار نمائید که رغبت دارید یوزرها داده ها بیشتری راجع‌به آن کسب نمایند. مانند وقتی که در حمایت از یک عامل به یک نوشته‌علمی ارجاع می‌دهید.

مثال:

ماجرا‌گویی6 نقش بسیار مهمی در بازاریابی داراست. ماجرا گویی حتی‌در تجارت الکترونیک نیز نقش مهمی ایفا می‌نماید.

نمونه چهارم:

زمانی که قصد دارید خوانند‌گان را به یک مبادرت به فعالیت دعوت7 فرمایید. کارایی فرمائید در این‌حالت مجموع یک عبارت را لینک و پیوند‌دار نمایید.

مثال:

با به کار گیری از این خدمت می توانید وب سایت خویش را نظارت فرمائید. هم‌فعلا درین خدمت به طور مجانی تثبیت‌اسم نمایید.

مثال دیگر:

برای داشتن یک محتوای باکیفیت بایستی استراتژی محتوا داشته باشید. درحال حاضر قالب مهیا استراتژی محتوا را به طور بدون پول دانلود فرمائید.

نمونه پنجم:

برای اشاره به یک سازمان یا این که تارنما می توانید به آسانی از اسم آن استعمال نمایید.

مثال:

برای ارتقای سطح علم خویش در کلاس‌های آکادمی دوسنت کمپانی فرمائید.

البته در صورتی میخواهید به مکان کاغذ مهم وبسایت به یک نوشته‌ی علمی از آن تارنما لینک و پیوند دهید در شکل قابلیت آن نوشته ی علمی و تیتر را به طور پیوند داخل متنی قرار دهید.

مثال:

گوگل پیوند‌های معمولی را ترجیح میدهد.

۳. یوزرها خویش را غافلگیر نکنید!
مطمئن گردید کلمه‌ای که دارنده لینک و پیوند میباشد با کاغذ‌ای که به آن ارجاع می‌دهید تناسب داراست.

نمونه:

در حالتی که به پژوهش ها بازار عشق‌مند می باشید وبسایت‌هایی برای پژوهش ها بازار وجود دارا هستند.

در‌این نمونه مخاطب به راحتی و وضوح متوجه می شود که‌این لینک و پیوند به معرفی وبسایت‌هایی در خصوص پژوهش ها بازار ختم شود.

البته گه گاه وب سایت‌ها به یک PDF یا این که گزارش پیوند می دهند و آن فولدر یا این که گزارش نیاز به پرداخت یا این که تثبیت‌اسم دارااست در حالی که پیش از این به آن اشاره‌ای نکرده‌اند. به فعالیت بردن پیوند‌های داخل متنی به‌این نحوه تجربه کاربری خیر و خوبی را ساخت نمی‌نماید. درین مواقع بهتر میباشد در خویش پیوند یا این که بیرون از آن به‌این مورد اشاره فرمائید تا استفاده کننده غافلگیر نشود. مشتری بایستی دقیقا بداند که چه چیزی در شیت تازه رخداد خواهد زمین‌خورد. برای مثال به مکان عبارت تماس با ما که به برگه آدرس اینترنتی ختم گردد می توانید از عبارت ارسال آدرس اینترنتی به ما به کار گیری نمائید.

۴. ارتفاع قابل قبولی برای پیوند‌های داخل متنی تعیین نمائید
ارتفاع مطلوب برای پیوند‌های باطن متنی بستگی به مطلبی داراست که میخواهید به آن پیوند دهید. هنگام انتخاب ارتفاع انکرتکست از خویش بپرسید که‌این ترازو ارتفاع تجربه کاربری را بهبود بخشیده یا این که آن را مختل می‌نماید؟

نمونه از ارتفاع زیاد غیر ضروری:

برای نرم‌افزار‌ریزی و انتخاب استراتژی از راهنمای جامع seo استعمال نمایید.

ارتفاع مطلوب:

برای نرم افزار‌ریزی و گزینش استراتژی از راهنمای جامع seo استعمال نمایید.

۵. انکرتکست‌ها را پر رنگ نمایید
مطمئن گردید که یوزرها به راحتی می توانند لینک و پیوند‌ها را در متن تشخیص دهند. خط آبی‌رنگ ذیل متن که رایج هم است مورد قابل قبولی میباشد ولی امروزه وبسایت‌های متفاوت از طریق‌های متفاوتی برای این عمل به کار گیری می‌نمایند.

یکسری نمونه:

اکثر اوقات وبسایت‌ها از رنگ‌های خاص خویش در پباده سازی استعمال می‌نمایند. زمانی که لینکی به محتوای خویش اضافه میکنید معمولا به طور پیشفرض‌ از استایل خاصی استعمال می گردد. گهگاه شاید نیاز باشد تا تنظیماتی در کدهای خویش اعمال نمائید یا این که از کدهای HTML به کار گیری نمائید تا رنگ‌ها و استایل را تغییر و تحول دهید.

کد HTML پیوند‌های انکرتکست به چه شکل میباشد؟
خویش را مکان کاربرانی قرار دهید که برای اولی توشه از وبسایت شما بازدید می‌نمایند

هنگام ایجاد محتوا نکات بسیار مهمی وجود دارا هستند که می بایست به آن ها دقت فرمائید. لینک و پیوند‌های انکرتکست نیز یک کدام از نکات بسیار اصلی میباشد. فریب افسانه‌ها را نخورید و کوشش نکنید برای جلب دقت موتورهای کاوش لینک و پیوند‌های باطن متنی را از موقعیت طبیعی بیرون فرمائید. بهتر میباشد مسیر طبیعی را طی نمایید و صرفا کاری فرمائید که‌این لینک و پیوند‌ها برای یوزرها موءثر باشند. این عمل را با ذهنیت آنان انجام دهید و خویش را مکان کاربرانی قرار دهید که برای او‌لین توشه از وبسایت شما بازدید می‌نمایند. با این نحوه میتوانید شایسته ترین نتیجه ها را کسب کرده، محتوای خویش را بهبود داد و دیگرافراد را از آن باخبر فرمایید.

برچسب ها سئو سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 142
  • بازدید کلی : 6445
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه