loading...

مرجع رسمی مقالات تخصصی سئو وب سایت

بازدید : 108
سه شنبه 18 آذر 1399 زمان : 8:40


تایپ کردن یک عنوان خوب برای استارت محتوا نویسی، دارنده اصول و قواعد استاندارد بخش اعظمی میباشد. همان، سئو سایت عامل ها بخش اعظمی، در تعیین خصوصیت های یک عنوان مطلوب، تاثیرگذار می باشند. با این حالا خصوصیت هایی وجود دارا‌هستند که در هرحالی بایستی برای رعایت آنها طرح ریزی داشت. که‌این خصوصیات را می قدرت از دو نگرش فنی و مفهومی آیتم محاسبه قرار اعطا کرد. ما درین نوشته ی علمی، بعضی خصوصیت های اساسی فنی و مفهومی عنوان نویسی را گزینه ارزیابی قرار میدهیم. قبل از هرچیز می بایست بدانید که رعایت کل این مشخصات در مجموع تیترنویسی ها ناممکن میباشد! و غرض ما هم این وجود ندارد که با برشمردن این خصوصیات، شمارا ملزم به رعایت کلیه آنان کنیم. آنچه اصلی میباشد، دانایی از این خصوصیات هنگام ساختن یک عنوان مطلوب میباشد. حتی گهگاه ممکن میباشد بسته به استراتژی محتوا، عمداً یکی‌از ای مشخصات را پایین پا بگذاریم، ولی بسیار اصلی میباشد که‌این فعالیت، آگاهانه صورت پذیرد.

نکته دیگری که بایستی بدانید، این میباشد که تیترنویسی نیز یک مهارت میباشد و مانند هر مهارت دیگری نیاز به تمرین، تکرار و تجربه خواهد داشت. هرچه بیشتر دراین باره کارایی فرمایید، به مراتب بهبود بیشتری نیز نتیجه ها گردد. به این ترتیب انتظار نداشته باشید که از اولیه کوشش ها، شایسته ترین تیترها را خلق و خوی فرمائید. یقیناً با پی بردن نکات این نوشته‌علمی، از سطح خیر ابتدا خواهید کرد ولی بایستی بدانید که‌این سطح، روز آپ دیت پیشرفت خواهد کرد.

بدین ترتیب خصوصیت های اساسی یک عنوان خوب را با تمرکز بخوانید:

عنوان خوب، محدوده موضوعی محتوا را محدود می نماید
کلی گویی در عنوان نویسی در اکثر زمان ها بد میباشد! تیترهای کلی، مالامال حریف می باشند و همینطور نمی توانند جهتی به محتوا و محتوا نویس بدهند. وقتی که با یک مورد کلی روبرو هستیم، نیاز داریم یک یا این که یک سری متغیر را در عنوان اضافه کنیم تا به محتوای ما جهت بدهند. برای شعور بهتر این زمینه نمونه پایین را باهم تحلیل میکنیم.

عنوان A ) اثرات خلق(1) بابا، بر تربیت (2) فرزندان
در‌این عنوان، مولفه های 1 و 2، مولفه های بسیار کلی ای محسوب میشوند که منجر میشوند مولف در انتخاب ظریف مورد محتوا، و به تبع آن، کاربر از شعور ظریف مقاله، غافل بماند. این عنوان شاید بیشتر برای تیتر کتابی اثر گذار باشد که به تفصیل بخواهد به همگی جوانب این مولفه ها بپردازد. ولی مسلما برای یک محتوای کوتاه مطلوب نخواهد بود. درحال حاضر بیایید به همین عنوان، دو متغیر محدود کننده ( که ولی بایستی در راستای استراتژی محتوا باشند) بیافزاییم تا تاثیر آن را متوجه شویم:

عنوان B) اثرات خشونت کلامی (1) بابا، بر روی حفره های عاطفی(2) فرزندان
همانگونه که مشاهده میکنید، در اینجا با اضافه کردن متغیرهای محدود کننده 1 و 2، توانستیم به مسیر محتوا نویسی و آنچه کاربر از تیتر ما بایستی فهم و شعور نماید تاثیر بگذاریم. (اما این متغیرها از جمله بود و می بایست فرض نمایید که در راستای استراتژی رقم خورده گزینش شده‌است.)

عنوان خوب با تعداد لغت ها محتوا تناسب دارااست
عنوانی که برای محتوای خویش تعیین میکنید، می بایست با وسعت محتوایی که قرار میباشد ساخت خواهد شد، تناسب داشته باشد. مولف محتوا، وسعت پیشگفتار، بدنه اساسی، تیترهای داخلی و به طور کلی کلیه استراتژی های درونی محتوای خویش را بر طبق تعداد کلماتی که قرار میباشد بنویسد گزینش می نماید. براین اساس در گزینش عنوان نیز بایستی به‌این تناسب توجه داشت. مثلا، در نمونه بالا، عنوان A برای تایپ کردن یک محتوای هزار واژه ای خیر فقط مطلوب وجود ندارد، بلکه نسبتاً پرداختن بدین قضیه پهناور در هزار واژه و کلمه نسبتاًً غیر ممکن می کند. یا این که در شرایط عکس آن در صورتی قرار باشد.

از جمله، در‌حالتی که قرار میباشد محتوایی 5000 واژه و کلمه ای در رابطه خاستگاه رایش سوم بنویسیم، عنوان «رایش سوم از کدام مملکت برخاست؟» به طور کاملً نامناسب میباشد. به دلیل آن که جواب به‌این عنوان را در یک واژه هم می اقتدار بخشید: «آلمان!» و تایپ کردن 5000 کلمه و واژه با این عنوان، هم سخت میباشد و هم از صبر مخاطبی که در جستجوی پاسخی یک واژه ای کاغذ شمارا باز، بیرون میباشد. به این ترتیب می بایست میان وسعت محتوا و عنوان خویش، تناسبی ساخت‌و‌ساز فرمایید.

عنوان خوب، به آسانی قابل ادراک میباشد
عنوان درست، تیتری میباشد که تا سرحد قابلیت، هیچ سیرتکامل نقطه ابهامی در آن وجود نداشته باشد. بایستی توجه نمایید که عنوان شما، یک واژه و یا این که حتی یک آرم ابهام آور در خویش نداشته باشد. در واقع عنوان بایستی به طوری باشد که تالیف کننده هنگام ساخت و ساز محتوا به خیال یک کلمه و واژه ابهام آور از مسیر اساسی بیرون نشود و استفاده کننده نیز با یک نگاه، به روشنی به آنچه قرار میباشد بخواند پی برنده شود.

یک عنوان خوب، خیر خیلی کوتاه میباشد و خیر خیلی طولانی
یک اصل بسیار پر اسم و رسم در تیتر نویسی وجود دارااست که میگوید «عنوان هر چه کوتاه خیس باشد، بهتر میباشد.» اما که هیچ کس منکر این اصل نخواهد بود. ولی تعبیر آن چنین میباشد که عنوان ما نباید بیش تر از حد کوتاه یا این که بیشتراز حد بلند باشد. عامل ها متعددی در تعداد لغات عنوان اثرگذار میباشد. عواملی مثل رسانه متبوع، غرض محتوا، صبر کاربر و... بخش اعظمی عامل ها دیگر تمامی در تعداد لغت ها عنوان نویسی اثر گذار می‌باشند. از جمله تیترهای دیدنی دو کلمه و واژه ای شاید برای خبر نامه مطلوب باشند البته برای تارنما هیچ گاه مطلوب نخواهند بود. و برعکس، عنوان 19 واژه و کلمه ای شما نیز، از شکیبایی یک سری ثانیه ای کاربر تان بیرون میباشد. براین اساس با اعتنا به کارداران نامبرده، تعداد لغات تیترهای خویش را معلوم فرمایید.

عنوان منحصر بنویسید
چنانچه در حالا عمل بر روی یک پروژه میباشید، کوشش نمایید تیترهای متنوع در دست مشتری خویش قرار دهید. همان، هر عنوان، بایستی آفریننده یک محتوای جالب باشد. (در این مورد، بست و رواج درخت عنوان نویسی در شاخه های موازی بسیار به شما امداد میکند) به علاوه، وجود یک مولفه منحصربه‌فرد در هر عنوان، شما‌را با یقین از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد. و این وجه تمایز، هم در seo و هم در شغل های پروژه ای برای مشتریان، خویش را نشان خواهد بخشید. همانگونه که گفتیم، بیشترین تاثیر ناخواسته محتوای شما بر روی استفاده کننده تان، به وسیله عنوان محتوا و در 6 ثانیه اولیه چهره خواهد بخشید. بدین ترتیب همت خویش را بکنید تا عنوان های انتخابی تان، تا حد قابلیت و امکان مخصوص باشند.

عنوان بایستی گویای غرض محتوا باشد
همواره همت فرمایید در تایپ کردن عنوان، بیشتراز هرچیز به غرض آخری محتوا تصور کنید. از خویش بپرسید استفاده کننده، از تلاوت این عنوان قرار میباشد چه هدف ها احتمالی را دنبال نماید؟ و بعد مشاهده کنید آیا تیتر هایی که برگزیدید، برای خویش شما گویای هدف ها محتوا می باشند؟

این بسیار اساسی میباشد که عنوان درج شده، محتوای رفتار گردیده و غرض آخری هر سه در یک راستا باشند. شایسته ترین محتوا، محتوایی میباشد که قبل از ابتدا تلاوت و در لحظه رویا رویی با عنوان، به کاربر خویش برساند که قرار میباشد با آنالیز این محتوا به چه مقصود یا این که اهدافی دست یابد. و در حین محتوا و انتهای محتوا نیز، فراخوان های ما به طور کاملً در سمت و سوی به عبارتی هدف ها مهم محتوا باشند و استفاده کننده در انتهای محتوا به به عبارتی اهدافی دست یابد که از نخست برای وی پر‌نور بوده میباشد.

از عبارات معمولی برای تایپ کردن عنوان به کارگیری فرمایید
هرچه کلماتی که در عنوان خویش استعمال نموده اید، بی آلایش خیس باشند، قابلیت تحقق هدف ها محتوا بیشتر خواهد بود. دقیقاً مراد ما از آسانی این میباشد که نیاز نباشد استفاده کننده برای شعور معنی عنوان، آن را دوبار بخواند! همان گونه که تا قبل از این نیز اشاره کردیم، اکثر زمان ها مخاطبان به کپی کردن کلی کاغذ نتیجه ها کاوش می‌پردازند و در صورتی عنوان انتخابی شما، چه از دید دایره کلمه ها و چه از نقطه لحاظ نگارشی، فاقد آسانی باشد (طوری نباشد که در نگاه نخستین شعور گردد) احتمال کلیک بر روی محتوا کاهش خواهد یافت. بعضی وقتها با تیترهایی روبرو هستیم که در صورتی‌که یک ویرگول در آنان چشم نشود، معنی عنوان تغییر تحول خواهد کرد. یا این که برخی عنوان ها صرفا با یک لحن بخصوص قابل فهم میباشند و در شرایطی که در صورتی کاربر در نگاه نخستین آن لحن را حدس نزد، غرض مولف را خطا ادراک خواهد کرد. پس تا آنجا که می‌توانید بایستی هنگام گزینش عنوان، بی آلایش نویسی پیشه فرمایید و در تیترهایتان، از به کاربردن عبارات ثقیل و نامأنوس (مانند همین دو لغت اخیر!) دوری کنید!

برای عنوان خویش، استفاده کننده خاص داشته باشید
این گزینه، مثلا مواقعی میباشد که رعایت آن همواره قابلیت پذیر وجود ندارد، البته در شرایطی که حاذق باشید در عنوان های خویش، گهگاه کاربر خاصی را گزینه مقصود قرار دهید، بدون‌شک تاثیر بخش اعظمی بر روی آن‌ها خواهید گذاشت. (فرض ما بر این میباشد که مطلقاً از پیش، می‌دانید مخاطبان نوشته شما چه افرادی می باشند.) در رابطه رعایت این نکته می بایست در لحاظ داشته باشید که هنگام گزینش استفاده کننده، نباید خاص ترین کاربر ها را برگزینید و نیاز وجود ندارد لزوماً آنان را آیتم خطاب قرار دهید. عملکرد فرمایید از واژگانی به کار گیری نمائید که مشتمل بر گستره خاص البته وسیعی از اشخاص خواهد شد.

از جمله، در‌حالتی که زمینه محتوای شما در رابطه مطلبی میباشد که فهمیدن آن برای مردان ضرورت بیشتری داراست، به کار گیری از لغت "آقایان" در عنوان شما، اعتنا آنان‌را بیشتر جلب خواهد کرد و احتمال کلیک را ارتقا خواهد اعطا کرد. یا این که درصورتی که از جملهً زمینه محتوای شما پیرامون کلاس های فراگیری آنلاین کنکور میباشد، به کارگیری از کلمه و واژه "کنکوری ها" و یا این که "علم آموزان" در عنوان شما، حیث این طیف وسیع را به سوی محتوای شما جلب خواهد کرد.

ضروری میباشد بدانید که گهگاه موردنیاز میباشد عکس این مورد نیز حادثه بیفتد! از جمله، در سال 1386 یک کدام از پرفروش ترین کتاب های کارآفرین برتر ایالات متحده «برند یارنل (Mark Yarnell)» به عنوان «اول سال شما در دنیای بازاریابی» در کشور‌ایران با تیتر «صرفا رمز برد، دوام آوردن» ترجمه و منتشر شد. درین نمونه شاهد این هستیم که معنی کننده و نشر دهنده با حذف یک مولفه یا این که کاربر (بازاریابان) از تیتر کتاب، کارایی کردند تا گستره مخاطبان احتمالی کتاب را ارتقاء دهند. براین اساس، از این نکته بایستی به صحت و در مکان خویش استفاده نمود.


تایپ کردن یک عنوان خوب برای استارت محتوا نویسی، دارنده اصول و قواعد استاندارد بخش اعظمی میباشد. همان، سئو سایت عامل ها بخش اعظمی، در تعیین خصوصیت های یک عنوان مطلوب، تاثیرگذار می باشند. با این حالا خصوصیت هایی وجود دارا‌هستند که در هرحالی بایستی برای رعایت آنها طرح ریزی داشت. که‌این خصوصیات را می قدرت از دو نگرش فنی و مفهومی آیتم محاسبه قرار اعطا کرد. ما درین نوشته ی علمی، بعضی خصوصیت های اساسی فنی و مفهومی عنوان نویسی را گزینه ارزیابی قرار میدهیم. قبل از هرچیز می بایست بدانید که رعایت کل این مشخصات در مجموع تیترنویسی ها ناممکن میباشد! و غرض ما هم این وجود ندارد که با برشمردن این خصوصیات، شمارا ملزم به رعایت کلیه آنان کنیم. آنچه اصلی میباشد، دانایی از این خصوصیات هنگام ساختن یک عنوان مطلوب میباشد. حتی گهگاه ممکن میباشد بسته به استراتژی محتوا، عمداً یکی‌از ای مشخصات را پایین پا بگذاریم، ولی بسیار اصلی میباشد که‌این فعالیت، آگاهانه صورت پذیرد.

نکته دیگری که بایستی بدانید، این میباشد که تیترنویسی نیز یک مهارت میباشد و مانند هر مهارت دیگری نیاز به تمرین، تکرار و تجربه خواهد داشت. هرچه بیشتر دراین باره کارایی فرمایید، به مراتب بهبود بیشتری نیز نتیجه ها گردد. به این ترتیب انتظار نداشته باشید که از اولیه کوشش ها، شایسته ترین تیترها را خلق و خوی فرمائید. یقیناً با پی بردن نکات این نوشته‌علمی، از سطح خیر ابتدا خواهید کرد ولی بایستی بدانید که‌این سطح، روز آپ دیت پیشرفت خواهد کرد.

بدین ترتیب خصوصیت های اساسی یک عنوان خوب را با تمرکز بخوانید:

عنوان خوب، محدوده موضوعی محتوا را محدود می نماید
کلی گویی در عنوان نویسی در اکثر زمان ها بد میباشد! تیترهای کلی، مالامال حریف می باشند و همینطور نمی توانند جهتی به محتوا و محتوا نویس بدهند. وقتی که با یک مورد کلی روبرو هستیم، نیاز داریم یک یا این که یک سری متغیر را در عنوان اضافه کنیم تا به محتوای ما جهت بدهند. برای شعور بهتر این زمینه نمونه پایین را باهم تحلیل میکنیم.

عنوان A ) اثرات خلق(1) بابا، بر تربیت (2) فرزندان
در‌این عنوان، مولفه های 1 و 2، مولفه های بسیار کلی ای محسوب میشوند که منجر میشوند مولف در انتخاب ظریف مورد محتوا، و به تبع آن، کاربر از شعور ظریف مقاله، غافل بماند. این عنوان شاید بیشتر برای تیتر کتابی اثر گذار باشد که به تفصیل بخواهد به همگی جوانب این مولفه ها بپردازد. ولی مسلما برای یک محتوای کوتاه مطلوب نخواهد بود. درحال حاضر بیایید به همین عنوان، دو متغیر محدود کننده ( که ولی بایستی در راستای استراتژی محتوا باشند) بیافزاییم تا تاثیر آن را متوجه شویم:

عنوان B) اثرات خشونت کلامی (1) بابا، بر روی حفره های عاطفی(2) فرزندان
همانگونه که مشاهده میکنید، در اینجا با اضافه کردن متغیرهای محدود کننده 1 و 2، توانستیم به مسیر محتوا نویسی و آنچه کاربر از تیتر ما بایستی فهم و شعور نماید تاثیر بگذاریم. (اما این متغیرها از جمله بود و می بایست فرض نمایید که در راستای استراتژی رقم خورده گزینش شده‌است.)

عنوان خوب با تعداد لغت ها محتوا تناسب دارااست
عنوانی که برای محتوای خویش تعیین میکنید، می بایست با وسعت محتوایی که قرار میباشد ساخت خواهد شد، تناسب داشته باشد. مولف محتوا، وسعت پیشگفتار، بدنه اساسی، تیترهای داخلی و به طور کلی کلیه استراتژی های درونی محتوای خویش را بر طبق تعداد کلماتی که قرار میباشد بنویسد گزینش می نماید. براین اساس در گزینش عنوان نیز بایستی به‌این تناسب توجه داشت. مثلا، در نمونه بالا، عنوان A برای تایپ کردن یک محتوای هزار واژه ای خیر فقط مطلوب وجود ندارد، بلکه نسبتاً پرداختن بدین قضیه پهناور در هزار واژه و کلمه نسبتاًً غیر ممکن می کند. یا این که در شرایط عکس آن در صورتی قرار باشد.

از جمله، در‌حالتی که قرار میباشد محتوایی 5000 واژه و کلمه ای در رابطه خاستگاه رایش سوم بنویسیم، عنوان «رایش سوم از کدام مملکت برخاست؟» به طور کاملً نامناسب میباشد. به دلیل آن که جواب به‌این عنوان را در یک واژه هم می اقتدار بخشید: «آلمان!» و تایپ کردن 5000 کلمه و واژه با این عنوان، هم سخت میباشد و هم از صبر مخاطبی که در جستجوی پاسخی یک واژه ای کاغذ شمارا باز، بیرون میباشد. به این ترتیب می بایست میان وسعت محتوا و عنوان خویش، تناسبی ساخت‌و‌ساز فرمایید.

عنوان خوب، به آسانی قابل ادراک میباشد
عنوان درست، تیتری میباشد که تا سرحد قابلیت، هیچ سیرتکامل نقطه ابهامی در آن وجود نداشته باشد. بایستی توجه نمایید که عنوان شما، یک واژه و یا این که حتی یک آرم ابهام آور در خویش نداشته باشد. در واقع عنوان بایستی به طوری باشد که تالیف کننده هنگام ساخت و ساز محتوا به خیال یک کلمه و واژه ابهام آور از مسیر اساسی بیرون نشود و استفاده کننده نیز با یک نگاه، به روشنی به آنچه قرار میباشد بخواند پی برنده شود.

یک عنوان خوب، خیر خیلی کوتاه میباشد و خیر خیلی طولانی
یک اصل بسیار پر اسم و رسم در تیتر نویسی وجود دارااست که میگوید «عنوان هر چه کوتاه خیس باشد، بهتر میباشد.» اما که هیچ کس منکر این اصل نخواهد بود. ولی تعبیر آن چنین میباشد که عنوان ما نباید بیش تر از حد کوتاه یا این که بیشتراز حد بلند باشد. عامل ها متعددی در تعداد لغات عنوان اثرگذار میباشد. عواملی مثل رسانه متبوع، غرض محتوا، صبر کاربر و... بخش اعظمی عامل ها دیگر تمامی در تعداد لغت ها عنوان نویسی اثر گذار می‌باشند. از جمله تیترهای دیدنی دو کلمه و واژه ای شاید برای خبر نامه مطلوب باشند البته برای تارنما هیچ گاه مطلوب نخواهند بود. و برعکس، عنوان 19 واژه و کلمه ای شما نیز، از شکیبایی یک سری ثانیه ای کاربر تان بیرون میباشد. براین اساس با اعتنا به کارداران نامبرده، تعداد لغات تیترهای خویش را معلوم فرمایید.

عنوان منحصر بنویسید
چنانچه در حالا عمل بر روی یک پروژه میباشید، کوشش نمایید تیترهای متنوع در دست مشتری خویش قرار دهید. همان، هر عنوان، بایستی آفریننده یک محتوای جالب باشد. (در این مورد، بست و رواج درخت عنوان نویسی در شاخه های موازی بسیار به شما امداد میکند) به علاوه، وجود یک مولفه منحصربه‌فرد در هر عنوان، شما‌را با یقین از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد. و این وجه تمایز، هم در seo و هم در شغل های پروژه ای برای مشتریان، خویش را نشان خواهد بخشید. همانگونه که گفتیم، بیشترین تاثیر ناخواسته محتوای شما بر روی استفاده کننده تان، به وسیله عنوان محتوا و در 6 ثانیه اولیه چهره خواهد بخشید. بدین ترتیب همت خویش را بکنید تا عنوان های انتخابی تان، تا حد قابلیت و امکان مخصوص باشند.

عنوان بایستی گویای غرض محتوا باشد
همواره همت فرمایید در تایپ کردن عنوان، بیشتراز هرچیز به غرض آخری محتوا تصور کنید. از خویش بپرسید استفاده کننده، از تلاوت این عنوان قرار میباشد چه هدف ها احتمالی را دنبال نماید؟ و بعد مشاهده کنید آیا تیتر هایی که برگزیدید، برای خویش شما گویای هدف ها محتوا می باشند؟

این بسیار اساسی میباشد که عنوان درج شده، محتوای رفتار گردیده و غرض آخری هر سه در یک راستا باشند. شایسته ترین محتوا، محتوایی میباشد که قبل از ابتدا تلاوت و در لحظه رویا رویی با عنوان، به کاربر خویش برساند که قرار میباشد با آنالیز این محتوا به چه مقصود یا این که اهدافی دست یابد. و در حین محتوا و انتهای محتوا نیز، فراخوان های ما به طور کاملً در سمت و سوی به عبارتی هدف ها مهم محتوا باشند و استفاده کننده در انتهای محتوا به به عبارتی اهدافی دست یابد که از نخست برای وی پر‌نور بوده میباشد.

از عبارات معمولی برای تایپ کردن عنوان به کارگیری فرمایید
هرچه کلماتی که در عنوان خویش استعمال نموده اید، بی آلایش خیس باشند، قابلیت تحقق هدف ها محتوا بیشتر خواهد بود. دقیقاً مراد ما از آسانی این میباشد که نیاز نباشد استفاده کننده برای شعور معنی عنوان، آن را دوبار بخواند! همان گونه که تا قبل از این نیز اشاره کردیم، اکثر زمان ها مخاطبان به کپی کردن کلی کاغذ نتیجه ها کاوش می‌پردازند و در صورتی عنوان انتخابی شما، چه از دید دایره کلمه ها و چه از نقطه لحاظ نگارشی، فاقد آسانی باشد (طوری نباشد که در نگاه نخستین شعور گردد) احتمال کلیک بر روی محتوا کاهش خواهد یافت. بعضی وقتها با تیترهایی روبرو هستیم که در صورتی‌که یک ویرگول در آنان چشم نشود، معنی عنوان تغییر تحول خواهد کرد. یا این که برخی عنوان ها صرفا با یک لحن بخصوص قابل فهم میباشند و در شرایطی که در صورتی کاربر در نگاه نخستین آن لحن را حدس نزد، غرض مولف را خطا ادراک خواهد کرد. پس تا آنجا که می‌توانید بایستی هنگام گزینش عنوان، بی آلایش نویسی پیشه فرمایید و در تیترهایتان، از به کاربردن عبارات ثقیل و نامأنوس (مانند همین دو لغت اخیر!) دوری کنید!

برای عنوان خویش، استفاده کننده خاص داشته باشید
این گزینه، مثلا مواقعی میباشد که رعایت آن همواره قابلیت پذیر وجود ندارد، البته در شرایطی که حاذق باشید در عنوان های خویش، گهگاه کاربر خاصی را گزینه مقصود قرار دهید، بدون‌شک تاثیر بخش اعظمی بر روی آن‌ها خواهید گذاشت. (فرض ما بر این میباشد که مطلقاً از پیش، می‌دانید مخاطبان نوشته شما چه افرادی می باشند.) در رابطه رعایت این نکته می بایست در لحاظ داشته باشید که هنگام گزینش استفاده کننده، نباید خاص ترین کاربر ها را برگزینید و نیاز وجود ندارد لزوماً آنان را آیتم خطاب قرار دهید. عملکرد فرمایید از واژگانی به کار گیری نمائید که مشتمل بر گستره خاص البته وسیعی از اشخاص خواهد شد.

از جمله، در‌حالتی که زمینه محتوای شما در رابطه مطلبی میباشد که فهمیدن آن برای مردان ضرورت بیشتری داراست، به کار گیری از لغت "آقایان" در عنوان شما، اعتنا آنان‌را بیشتر جلب خواهد کرد و احتمال کلیک را ارتقا خواهد اعطا کرد. یا این که درصورتی که از جملهً زمینه محتوای شما پیرامون کلاس های فراگیری آنلاین کنکور میباشد، به کارگیری از کلمه و واژه "کنکوری ها" و یا این که "علم آموزان" در عنوان شما، حیث این طیف وسیع را به سوی محتوای شما جلب خواهد کرد.

ضروری میباشد بدانید که گهگاه موردنیاز میباشد عکس این مورد نیز حادثه بیفتد! از جمله، در سال 1386 یک کدام از پرفروش ترین کتاب های کارآفرین برتر ایالات متحده «برند یارنل (Mark Yarnell)» به عنوان «اول سال شما در دنیای بازاریابی» در کشور‌ایران با تیتر «صرفا رمز برد، دوام آوردن» ترجمه و منتشر شد. درین نمونه شاهد این هستیم که معنی کننده و نشر دهنده با حذف یک مولفه یا این که کاربر (بازاریابان) از تیتر کتاب، کارایی کردند تا گستره مخاطبان احتمالی کتاب را ارتقاء دهند. براین اساس، از این نکته بایستی به صحت و در مکان خویش استفاده نمود.

برچسب ها سئو سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 190
  • بازدید کلی : 6493
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه